"And the end was violent..."
S5, E9: Liz and Diane struggle to get David Lee and the Dubai overlords to accept the new name partner, Allegra Jurado. Oscar Rivi attempts to make his cannabis business legitimate, but realizes that the corporate world can be just as cut-throat as his own. When the justice system fails to detain and prevent a man from continually committing anti-Asian hate crime, the cops discover another way for justice -- Wackner’s court.