And the Gym and Juice
Сезон 5, серия 2: When the shower in Max and Caroline's apartment breaks, they get part-time jobs at the juice bar of a fancy gym and enjoy free use of the gym's locker room. However, their jobs and free showers are jeopardized when Caroline has a run-in with a group of rich moms who are jealous of the attention she's getting from a sexy trainer.