And the Hidden Sanctuary
S4, E8: After Cassandra freezes up during a mission, she decides it's past time to go on a vacation. Searching for her ideal town, she lands on Havenport, the "Safest Town in America." At first blush, it seems just what she needed, but is there always a price to pay for unrealistic peace of mind?