And the Hidden Stash
S2, E1: In the second season premiere, Max joins Caroline on her visit to a white-collar prison to see her father, Martin Channing (recurring guest star STEVEN WEBER – Wings, Brothers & Sisters), and he encourages them to purchase a particular keepsake at the Channing estate auction.