And the Hollow Men
S2, E5: While chasing one of the Library's missing artifacts, Flynn is kidnapped by a mysterious stranger with both amnesia and a collection of all the Library's missing artifacts. Soon all of them are in pursuit of the Staff of Zarathustra before it falls into the hands of Prospero.