And the Married Man Sleepover
S3, E17: When Nicolas (recurring guest star GILLES MARINI) invites Caroline to a dinner date at his loft, she asks Max and Deke (recurring guest star ERIC ANDRÉ) to join her to help make sure she doesn’t do anything she might regret. Also, Max and Caroline treat themselves to very special hair appointments.