And the Model Apartment
S4, E6: When Max and Caroline put their apartment up for rent on Airbnb, claiming it offers an authentic “Williamsburg experience,” a group of supermodels decide it would be a fun place for a girls’ weekend. Victoria’s Secret supermodels LILY ALDRIDGE and MARTHA HUNT guest star as themselves.