And the New Lease On Life
S3, E22: When Max and Caroline find out the lease is up on their apartment, they're forced to find the original tenant and have him re-sign, claiming he still lives there, or risk being evicted. HAL LINDEN (Barney Miller) guest stars as Lester, the original tenant.