…And the Night to Remember
S1, E9: Tom (Tian Richards) continues his search for the last capsule piece which leads him to an interesting situation with Susannah (guest star Elizabeth Cappuchino). He also learns some information about his childhood that he was never supposed to know. Meanwhile, Zenzi (Ashleigh Murray) and Isaac (Marquise Vilsón) uncover Congressmen Eskol’s (guest star Ward Horton) hidden agenda.