And the Not Regular Down There
S5, E6: Max is both puzzled and curious when the new guy she is dating expresses hesitations about intimacy because he is "not regular down there." Also, Sophie and Oleg struggle to get pregnant. Steve Talley (Pretty Little Liars, The 100) guest stars as Owen.