And the Pearl Necklace
S2, E2: When Max and Caroline met Martha Stewart at a gala event and gave her one of their cupcakes to taste, they were thrilled to get a positive response! Now, Max and Caroline attempt to keep the faith that Martha Stewart will call and help support their cupcake business. Meanwhile, Caroline loses a lucky keepsake.