And the Pity Party Bus
T5, E16: The girls' Hollywood adventure continues as Caroline signs away the rights to her life story so it can be turned a movie. Also, Max is heartbroken when Randy (recurring guest star Ed Quinn) breaks up with her via his therapist, Elliot (guest star John Michael Higgins), and Caroline rents a party bus in an attempt to cheer her up.