And the Reality Problem
S4, E1: In the fourth season premiere, a television producer approaches Max and Caroline about shooting an episode of a Kardashians’ reality show at their cupcake window. Guest star KIM KARDASHIAN WEST (Keeping Up with the Kardashians) appears as herself.