And the Seraphim is Sung
Сезон 1, серия 5: Gekkou passes through the dimensional rift to come face to face with the Seraphim. The Seraphim offer Gekkou the power to kill Saitohimea. Meanwhile, Taito attempts to save Himea from a new persona inside her. Taito refuses to give up on the stricken Himea, and eventually— Finally, a dark figure approaches Haruka. What is the prophecy that the Seraphim speak of? And who is Ramiel Lilith...?