And the Taste Test
S4, E18: Knowing her eclectic taste, when Sophie takes Max and Caroline shopping for their bridesmaids’ dresses, the girls enlist the help of the diner gang to hide the ugliest ones, in the hopes of avoiding complete and utter humiliation. Recurring guest stars SANDRA BERNHARD and AUSTIN FALK appear as Joe and Nashit, respectively.