And the Three Boys With Wood
S2, E7: Max and Caroline enlist two Amish boys who are exploring the modern world to build a barn for Chestnut. Meanwhile, Candy Andy (recurring guest star RYAN HANSEN) discovers Caroline's ex-billionaire identity.