And the Tip Slip
S2, E23: Caroline's father, Martin Channing (recurring guest star STEVEN WEBER), asks Caroline to go on a talk show to defend him when a former employee threatens to defame him in a tell-all book. PIERS MORGAN (Piers Morgan Live) guest stars as himself.