"And the two partners had a fight..."
Сезон 5, серия 6: When Reddick/Lockhart associates start posting anonymous hate messages about Julius and Diane on a new interoffice app, Diane’s name partner position at the firm is once again questioned. At home, Diane grapples with her marriage after learning Kurt is considering a job offer from the NRA. Meanwhile, Wackner goes to real court to have his approach and sanity questioned.