And the Wedding Cake Cake Cake
S3, E21: Max and Caroline agree to make a wedding cake for a bride who can't decide on what style of cake she wants - or much of anything else. Guest stars include LINDSAY LOHAN (Mean Girls, Liz and Dick) as Claire, the indecisive bride, and BEN LAWSON (Neighbours) as Tim, her fiancé.