And the Zero Tolerance
S4, E16: Max and Caroline attempt to bring in extra money to help pay off their bank loan by taking second jobs as a pastry chef and a hostess at a chic restaurant. Guest star SANDRA BERNHARD (Roseanne) appears as Joe, the owner of the high-end restaurant.