And You Sir, Are No Peter the Great
시즌 1, 에피소드 3: Catherine, Orlo and Marial continue their coup planning. Peter, noting Catherine’s unhappiness, gifts Catherine a sterile lover, Leo. She’s hesitant at first, but Leo manages to charm her.