Andis Bruder
Сезон 1, серия 3: Klaus turns his floor at the Eros Center into a glamorous venue. While his business is thriving, that of the GMBH is suffering. The rivalry escalates into a man-to-man fistfight. Manu is to perform a show dance at the Flamingo and finds her true talent.