Andy Appleseed
Сезон 11, серия 6: Sipowicz, Russell, and Clark attempt to connect the murder of a young woman to two other killings; Medavoy and Jones investigate the shooting death of a mother whose children feared her; and McDowell visits a doctor after she starts throwing up.