The Not-Too-Late Show With Elmo Andy Cohen; Josh Groban
S1, E11: Elmo's first guest, Grover, is nowhere to be found; Andy Cohen steps in to do his best impression of the MIA monster; Josh Groban takes Oscar's lead in singing a "trashy" refrain.