Ángel
S1, E3: A piece of news deeply upsets Sonia. Safir explains that it may be connected to what dwells inside Radi. Something evil has emerged from Fuensanta's basement, and if it's out there, it must be stopped. To do that, they'll need help-someone of faith, true faith. Sonia believes that person could be Father Ángel, the Christian priest from Río Blanco.