시즌 4, 에피소드 14: Stu's new invention, 'The Pickles Voice Frequency Modulator 5000' - a toy which deepens kids voices - falls into the wrong hands The Pickles decorate their house for the Christmas card photo in August and the babies think it's actually Christmas.