Angels and Devils
S5, E23: When Amita is abducted, Don and the team's frantic search for her leads them to a charismatic sociopath, but it is up to a distraught Charlie to discover what the suspect's bizarre plans for her are. The situation causes Charlie to reassess his relationship with Amita and their future together.