Anima Sola
Сезон 1, серия 12: Tensions are high in the hospital as Bloom (Janet Montgomery) is overruled on a diagnosis. Meanwhile, Iggy (Tyler Labine) notices that something may be amiss with one of the hospital's most respected surgeons.