Anne Edmonds: What's Wrong With You?
Сезон 1, серия 1: Anne Edmonds is the rock star of Australian comedy and everybody knows it. Welcome to her debut special. In just one hour, she’s going to tell you what’s wrong with you and everyone else. ‘The best comedian in Australia’ - Herald Sun.