Anniversary
S2, E6: At a big surprise party for Frank and Marie's 40th wedding anniversary, Raymond is shocked to learn that his parents were once separated for a year and might have gotten divorced if Frank hadn't returned home to help with Ray's broken arm. After the initial shock wears off, Ray starts to wonder if it's his fault that his parents are together and miserable.