S2, E4: The team searches for a young woman who is heading down a deadly path of vengeance, using ties to an online radical conspiracy organization to further her cause. Also, Barnes must make a life-changing decision, finding it hard to not let the dark side of her job affect her, on FBI: MOST WANTED.