Another Cats Shoes & Emma's Weird Song
Сезон 1, серия 3: ANOTHER CAT'S SHOES: Pete and his friends meet the new kid in town, but hanging out with him is different than what they expect. EMMA'S WEIRD SONG: After Emma delivers a "weird" song, it's up to Pete to prove that weird is cool.