Anthony & Cassie and Tera & Lebra
S1, E3: In this episode of MTV SUSPECT, Anthony suspects that his girlfriend Cassie is hiding a lupus relapse from him and Tera fears that her dance sister Lebra has dropped out of school and is escorting.