Anthony & Dustin and Brandon & Jamar
S1, E5: In this episode of MTV SUSPECT, Anthony is concerned that his motocross buddy Dustin is missing and Brandon suspects that his boyfriend of 3 years, Jamar, may be stepping out on the relationship.