Antics On Ice / Showdown On Fairway 18
S3, E6: The Lunacorns are in town and Skipper's determined to take him as a treat. / A putter is at the center of controversy when the Amarillo Kid returns to the zoo. The armadillo needs Private's help to make good on a bet with two gophers.