Any moron can do it.
시즌 1, 에피소드 1: After one of the worst days of their lives, and tired of struggling to keep their families afloat, Marilú - a hairstylist- and her best friend Vanessa -a saleswoman working at a department store- meet up at their usual bar to drown their sorrows. Drunk, they decide to take control of their destiny: they will proclaim themselves entrepreneurs and launch a fraudulent pyramid scheme.