A'ohe kahi e pe'e ai
시즌 5, 에피소드 1: The island of O'ahu goes on lockdown when Five-0 hunts a terrorist who starts using weaponized drones on civilians. Meanwhile, McGarrett and Danno must go for a mandated review with a psychologist, resulting in a session which looks a lot like couples therapy.