Aortic Atresia and Art Installations
Сезон 1, серия 10: Rosewood and Villa dive into the hip Miami art scene to catch a serial killer who is on the cusp of creating a “masterpiece.” When TMI’s ex-fiancé, FBI Detective Heath Casablanca, joins the hunting party, he threatens to sabotage Pippy and TMI’s relationship. Heath also butts heads with Hornstock, who stands to take over as police chief if he can catch the killer. Meanwhile, an impending lawsuit against Rosewood threatens the lifeline of Magic City Lab and forces Donna to take a long hard look at the way her son lives his life. Also, Rosewood tries to protect Villa from his best friend, Mike.