S1, E6: When the President of their co-op board Miss Crane passes away, domineering resident Linda Allmendinger takes her place, much to the guy's chagrin. Utilizing her new found power, Linda forbids Nick's annual Halloween hallway decorations, which leads Nick to take some drastic measures. Elsewhere, Gary and Marny desperately want to buy Miss Crane's old apartment to expand their living space and conspire to scare off any potential buyers.