Apocalypse Meow
S2, E21: In the first part of the one-hour season finale, Dallas offers to help George tell Tessa that he's sold their house and that they're combining residences, but it doesn't go as planned. The rift between Dalia and Tessa widens as Dalia goes out of her way to make Tessa miserable and Tessa seeks breakup revenge. Meanwhile, Noah obsesses over Carmen (recurring guest star BUNNIE RIVERA) even though she's dating his therapist. Recurring guest star PARKER YOUNG appears as Ryan Shay.