시즌 4, 에피소드 7: An explosion inside the garage of a Wall Street banking complex leaves one person dead and leads Detectives Briscoe and Logan to the Egyptian embassy. The sole victim of the explosion was the one planting the bomb, but was she acting on behalf of a religious cult? Sam Robards (American Beauty) guest stars.