시즌 3, 에피소드 4: Dawson (Monica Raymund) starts her first day as a candidate and looks to find a balance with Lieutenant Casey (Jesse Spencer) inside the firehouse. Mills (Charlie Barnett) must come to terms with a future that doesn’t include the squad. Meanwhile, Severide (Taylor Kinney) confronts his demons in an unexpected way and the Molly’s crew has a date with the city inspector to make sure their food truck is up to code.