Aquamom
S3, E1: Season Three premiere. When Vince's plan to bring a 'premiere-worthy' date to the 'Aquaman' premiere fails, Eric bails him out with a Plan B. Turtle and Drama's attempt to get two extra tickets for a couple of 'video ho's' incites the ire of Vince's co-star. And, with money tight, Ari adjusts to his new digs.