Arahabaki's Trap
S1, E17: After stealing Kasane's power, Karen sets his sights on Yuito's. Yuito's broadcast triggers unrest. Yuito's platoon hatches a plan to save him. The New Himukan government orders a lockdown. Fubuki escapes, but will he reach Yuito in time?