ARC Troopers
S3, E2: When the Republic learns of an impending Separatist attack on Kamino, Anakin Skywalker and Obi-Wan Kenobi hurry to the planet's defense. Asajj Ventress, General Grievous and an army of droids rise out of the oceans of Kamino, determined to destroy the planet's clone production facilities. Rex, Cody, Fives and Echo lead the clones in a desperate defense of their home planet.