Arch-Enemy / The Big Stank
S2, E31: Private has an enemy, Dale the snail. He keeps smashing him accidentally. / Julien becomes enamored of a toilet the penguins have built. The toilet is a stink bomb built to trap Dr. Blowhole. Julien accidently gets trapped.