Arcoíris
S1, E3: Chica hides from Mapis the existence of Victoria, Cuartas' lover. Montes is upset about the behavior of his gay son, but his advisers tell him to take advantage of the situation to win the LGBT vote. The 'rainbow' campaign begins.