Arctic Circle
S1, E4: In the stunning frozen landscape of the Arctic Circle, David Blaine explores humanity’s curiously extreme ability to endure freezing temperatures. He meets and learns from people who reach beyond their limits to transform barriers into new frontiers and embody a sense of resilience, perseverance and grit that is unique to the region.