Arctic Survival
Сезон 1, серия 4: Three new officers have to adapt to the harsh realities of policing in Alaska. Officer Chris Cook questions his future in remote Kotzebue. Officer Stephanie Jones has to battle her own soft-hearted nature to succeed as a rookie. Officer Christopher Zenyuch is eager to prove himself in Fairbanks.