Arctic Winds
S2, E1: John Ponts fights heavy turbulence and angry passengers on a flight through the Nulato Hills. Jim and Ferno's leave the terminal in the hands of the pilots and Sarah's flight to rescue a villager lost in a storm turns into a battle for her own survival.